dålig updatering

ja, men jag har verkligen inte haft tid/orkat..
idag så har jag tränat i 2 tim, skönt eftersom man är ganska extremt jätte fet nu efter jul. aa o så nue jag hos johanna, vi har preci käkat. myspys!! imorgon åker hon till Storvreta med sitt lag. vill ochså följa med och vara med min grodis.. men men drar till Gothia med bästaste laget på Torsdag, TAGGGA!! sofia och jag har taggat i kanske 4 månader nu. är det normalt? nee, men vi är lite cp. aa hejdå!
hahahaha! en kille i min förra klass. hittade bilden, söt.. :')

Kommentarer
Postat av: --

fan vad drygt att du lägger ut en bild på philip, han har faktiskt en sjukdom och kan inte rå för att han är lite speciell.

2012-01-03 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0