jag mår så jävla bra!

Det är så himla många tjejer på t.ex. facebook nu som ''mår så jävla dåligt'' det är ju så galet många som skriver om att dem ska begå självmord, att det är så synd om dem och att alla hatar dem!
 snälla söta!
 Det är säkert några som mår jävligt dåligt. Men om jag skulle må dåligt, då skulle iaf inte jag skriva ut det på facebook. Det känns mer som en uppmärksamhetgrej.
Och om ni mår skit,
 gör något åt saken,
 sitt inte hemma på facebook och skriv om att allt är så dåligt,
det blir inte bättre.
Så träffa någon som bryr sig. Det finns faktiskt alltid någon som bryr sig.
 För ni som skriver sånna saker är mer älskade än vad ni tror.
Inget blir bättre om att skriva ut det på hemsidor.
jag mår så jävla bra! och det är för att det är jag som styr mitt liv.
Så sluta ta åt er av småsaker,
sluta överdriv och gör allt till en sån stor grej,
och sluta vara så neggativa.
försök bara tänka frammåt och sluta aldrig ta hand om dem som verkligen bryr sig!
För de är ingen som verkligen bryr sig när man skriver ut sig så,
inten tar dig 100% serriöst.


Vi ignorerar de som dör för oss,
Vi dör för de som ignorerar oss,
Vi älskar de som sårar oss,
Och sårar de som älskar oss.

snälla sluta med att göra ordspråket till sanning..


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0