Lite sent?

ja somsagt min mobil fuckade upp på Gothia och sen bah sket jag i och blogga efter de typ, så jag tänkte att jag lägger upp bilder nu istället. så här får ni en jävla massa bilder från Gothia.





vi hittade iaf t hotellet



godzilla?



''kolla sofia, mina ringar sitter perfekt på handskarna''
''käfften em!! jag håller för öronen nu så jag kan höra vad de andra snackar om''



vadå ADHD? de e normalt att tackla någon i sitt eget lag?!





nej men om jag lägger mig här, så klarar ni er ett tag va?





glada tjejor



invigningen.. vem ska såklar synas och står lite disskret upp? nej men de e ju lilla jah!!



syns det att jag inte gillar att gå upp tidigt?



man har ju varit utespelar en gång i tiden..





men asså haha!





man kännde sig välkommen iaf ;)





så jävla tunga vi är.



kvällsmys




men hej nervösa.



inte så svårt att lista ut vilka som är vi.. vi är ju somsagt bäst.









jag ser alltid så onykter ut..



..



sur som inte får spela??



våra tränar som sprider ett sånt lugn i laget..



en hall



haha, asså saga





pettssons straff, lägger ut den här nere



bajsnödigt?





men valross?



ingen talang, inget flyt.



vilken jävla bitchblick på mig sofia!







våran egna fina hejarklack.





hihi, Pippo!



fina vi är



sööt..



Silver, så jäääääävla bra tjejer.

tänkte visa lite av hotellrummet

image description

image description

image description

image description



så duktig due min lilla finis <3

aa här fick ni en extrem bildbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0