Mongoliden är funnen!! :'DDDDD

Jag har hittat tönten. Hon är i Tyskland.. Tycker ni hon är en bra bästavän som inte bara åker utan mig utan också inte säger något. Men man kan ju inte vara ar på Mongolid GrodaN. Vad hon gör i Tyskland har jag inte riktigt komit fram till än. Antingen ska hon köpa en söt liten gosse som hon kan ha som sällskap. Tro inte nu att jag menar något snuskigt!! Jag menar, om man är mongolid har man inte så mycket vänner (bara mig, men mig dissar hon!! Jävla retard) så då kanske hon behöver någon och cyckla med på sommrarna, prata med när hon komer hem eller nåt, så aa! Jag tror väldigt starkt på min teori, vad tror ni??
Och hennes päron var där för något med båtar jag fatta 0 av de man ser på Facebook (sån har hon fast hon är mongolid, får mongolifer det? Fattar hon ens hur man gör? Eller har hon redan köpt gossen och han hjälper henne? Läster tyskar svenska i skolan? Och är tomater ogiftiga?) fråger som alla vill ha svar på men alltid kommer bestå obesvarade..

Denhär lustiga kreakturet finns inte längre kvar i grodaNs tankar, nu är det en Tysk gosse!

Jag är den andra gullisöta personen som gör ett sånnt smidigt litet pélotilitéó (smidig hopp och ner i hög hastighet, betyder de på franska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0