nu ska jag fasen börja blogg på riktigt igen..

har varit så jävla rutttet dålig på att blogg men nu e de fasen dags att sätta igång igen ;)

idag har de varit skola (men nääähääää!) aja, Linnea och jag har smidit en riktigt bra plan! asså var ju tvungen att ska en till nu när vi lyckats med våran förra.. ''fått våran Svenska-lärare att sluta'' den nya är så jävla ondskefull. tänker faktiskt inte avslöja denhär eftersom den e så grov.. neej men jag är snäll jag har bara mina kanske 10 min per dag då jag kommer på lite elaka saker.

nu ligger jag iaf och snackar med min kära pojkvän om hans läxa (jätte intressant! lyssnar verkligen på honom just nu) haha puss!! men men serriöst nu! ikväll äre bara chill och läxor. imorgon är det skola och träning.



hahahaha såhär SÖT är min otroligt gulliga pojkvän!
jävla mongo!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0