real housewives of Beverly Hills

ligger i soffan och väntar på Mami som ska komma hem med sushi. länge sen så ska faktiskt bli galet gott. ja asså eftersom jag har en pojkvän som inte äter varken fisk, grönsaker eller något annat som är lite nyttigt eller bra, så är det ''Fett läskigt'' nej han är inte mongolid, han är bara lite mesig ;) eller han gillar potatisbullar och det fattar jag inte hur han kan äta! men men tillbaka till ämnet, eftersom jag ganska ofta är med han blir de inte av att jag äter de.

iaf jag ligger ju i soffan och kollar på ''real housewives of Beverly Hills''. dom är helt hopplösa dom bråkar om något jämt! haha fast det är underhållande så dom får hålla på hur mycket dem vill för mig.





kanske skulle passa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0