God morgon

Jepp, nu ligger jag i sängen och smsar med älsklingen som är och har varit i USA i en månad men kommer hem om 3 dagar! Yey! Men i förrgår hade vi middag här för några kompisar och sen så drog jag på fest med Wiliam och Erik till någon Andreas kanske (?) àa sen drog jag och William hem till William och sov där. Igår så vaknade jag upp hos han, vi kollade på film ett tag och sen drog ut med båten med några av hans kompisar. Vi drog och käka i salvia och myste lite. Sedan drog jag och William hem t mig och gjorde inget ett tag innan han åkte. Fixade sen lite saker med mamma på kvällen. Känner att det blev ett långt inlägg så grattis t den som förstod och orkade läsa! Puss Serriösa och allt påväg dit (?) hem(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0