halloj

söndag dårå.. skola imorgon, är fan lite små gråtfärdig! lovet har gått så överdrivet fort!
Men jaja, idag hade jag inte tänkt göta så mycket. troligen tänker jag dra till farmor och små prata lite om allt mellan himmel och jord. det var ett tag sen jag träffade henne. sen måste jag hem och plugga spanska! dem andra hade spanska prov innan lovet, men jag var på begravning så aa.. måste plugga as mycke!! kommer aldrig hinna lära mig allt! men men, det är ett helt onödigt språk, speciellt att lära sig 3 år i skolan. hur många kan flytande spanska som läste de i högstadiet? typ 2 på 100 och de e dem som kunde från början. men aja, mamma tycker tydligen de är det vicktigaste ämnet eftersom de är det enda som hon kan hjälpa mig med.. såå aa, då vet ni hur min sista lovkväll ser ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0