Plattång någon!!

hej jag heter Em Ståhl Lundström, jag är 14 år (snart 15! ytterst snart mindre än 2 mån kvar :D) men iaf! jag har ett hår som när jag tvätta rdet bnlir extrems stort och krulligt! jag har en plattång men den är i norrköping.. såå SNÄLLA OM DET FINNS NÅGON DÄR UTE SOM HAR EN SOM JAG KAN LÅNA?! kan komma hem t den låna och sen dra! jag har gjort ett desperat försöka att dammsuga det rakt! lite rakare blev det men EXTREMT  mycket fluffigare! så jag bönar och ber på min bara knän!!! JAG BEHÖVER EN PLATTÅNG! (en hårborste också, för den e i norrköping den med!)

ring 0708446411 och erbjud er! först till kvarn ;)




jag kan inte gå ut såhär!! DDDDDDD':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0