Temadag

Temadag idag då så fick 1,5 Tim sovmorgon så börjar 9.30 (happyface) vi ska tydligen åka till walldemarsudde (på djurgårn) och gå en guidad visnig i skogen. Men nu e de så att jag har haft häst typ där så jag har ridit där 200 ggr. Så jag vet inte bara hur en skog ser ut utan också hur just den skogen ser ut.. Men det kanske är intressant för lantisarna att se en skog i stan :o

Jaja ikv kommer Andreas och ska sova över. Då tänker ni kanske,
-vaa? Träffas ni på en vardag? Har han inte träning? (ni kanske inte tänker så men iaf)
Och neej han har ingen träning :ooOOOoo woow! De måste vi fan skriva upp i en "kom ihåg händelser bok" men aa han ska sova hos mig och myspysa!

Pappa har införskaffat något som inte är varken svart eller vitt :o haha och då använde just nu välldigt söta jag dem på dirren! Tycker alla ska applådera för lilla pappsen som åker iväg t något konstigt land nu och kanske kommer krascha! Fast de får vi inte hoppas. !!
Men k bry, jag har sovit lite för länge så HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0