thahahaha!

min pojkvän är så söt! han är på cup nu så fick jag ett sms av han där det stod att dem hade vunnit och han hade gjort ett mål! ni kanske inte fattar de roliga men nu ska jag förklara! han är världens sämsa förlorare! vi körde tummbrottning en morgon och jag vann! då fuskade jag tydligen.. och sen satt han och tjurade i 30 min typ och han tjatar fortfarande om att jag fuskar eller när vi kollade melodifestivalen så gissa vi vilka som skulle gå till vad och jag hade alla rätt och han hade typ 1, och då blev han as sur och ville inte prata med mig, eller när vi hade NHL tunering och då tvinga han mig köra och sa att jag skulle köra med han (jag hade alldrig kört förut och de sa jag!)  sen råkade jag göra en accist till motståndarna så vi förlorade, då gick han ut på balkongen, svarade inte på tilltal och så höll jag på att inte få sova med han! såå aa han är ingen bra förlorare. så till saken! dem vinner ALDRIG! så nu när dem van blev han as glad och messa mig på dirren! annars säger han aldrig vad det blev!! hahahahahahahaahaha, asså ni som inte garvar fattar inte! (era tröga jävlar!)



                                  ^         
jaja, om man är så här l ful som han så kanske man kanske lyckas med någonting ;))))
asså serriöst ni kan ju inte säga han e söt på denhär!! jag derimot är faktist välldigt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0