Em HATAR




JAG FATTAR INTE FELET PÅ MÄNNISKOR!

jag är i skolan och bara känner
- gud vad kissenödig jag är!
så jag springer iväg för att gå på toa. man går in på toan och öppnar toalettlocket.. och vad är det man ser? jo en stor jävla korv! det är alltså någon som dragit en bajs utan att spola!? självklart flyger man ut ur WC-platsen med ett skrik och har en nära döden upplevelse. hur svårt kan det vara att trycka ner den lilla knappen? har inte din mamma lärt er hur man spolar och gör ett korekt WC-plats besök?.. om hon inte lärt er kan jag ha en kurs klockan 10.36 på måndag nere vi tjejtoaletterna helt gratis!! nej men hur svårt ska det vara att spola, det är extrem onice och jag tycker faktiskt att man kan hjälpa till på skolan med en sån enkel sak! så ett stort HAT på er som inte lärt er spola! ni som inte skärper er hemsöker jag och bajsar i eran säng!



vad tycker ni själva är det nice eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0