Jag älskar dig

Jag älskar dig så sjukt mycket! Du gör mig så sjukt lycklig och i snart 10 månader (exakt en vecka kvar) har jag varit din! Jag mår så sjukt jävla bra med dig och i upp och ner gångar i bådas liv och vårat förhållande så har vi endå hållit ihop! Jag är så jävla glad att du alltid finns för mig och accepterar mig för den jag är! Du gör så jag orkar med allt. Och att du orkar med mig som den krävande person jag är är lite smått sjukt, eftersom jag kan erkänna att jag är ganska krävande! Lööööv U älskling och vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig! Due liksom mitt allt just nu, och hoppas på ett jävla tag till mongo <3

Älskar dig mest av allt tigern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0