jag har ett par extremt fina människor i mitt liv!

jag hat några så extremt fina kompisar och jag uppskattar det dem gör för mig super duper mycket så jag känner att jag vill berätta för alla hur fina dem är!!
 
Johanna.
Aa mitt cp barn betyder sjukt mycket för mig. vi har varit kompisar enda sen vi började i samma klass i sexan och umgicks i samma kompisgäng men blev inte nära för ens i slutet av 7.an då vi märkte hur otroligt lika vi är! vi är typ nära på ett skit random sätt! vi typ träffas inte mer än på träningarna eller någon gång ibland på helgerna, men endå så när vi är med varandra så har vi sjukt kul och typ har damp tsm ;) vi har heller aldrig bråkat eftersom båda är typ för lata. haha!! jag älskar min lilla Goda<3
 
 
 
Max.
min kära fula mongo vän max är nog typ en av de bästa som hände mig förra året att jag lärde känna han! typ världens finaste kompis och varför vi passar ihop är för att vi är nog dom enda i hela världen som beter oss som vi gör.. att folk ens orkar vara med oss när vi är med varandra är lite smått sjukt! hans finns för mig i alla lägen och får mig alltid att må bra! saknar min lilla maxi i skolan då man kunde krama på han varje dag och bara slippa kännsa sig mest random i skolan och faktiskt veta att de är en som är värre ;) han är en av dem finaste personerna i mitt liv och han har verkligen ett hjärta av guld! Älskar dig sis <3
 
 
Linnea.
 
Är det någon som är elakre än mig är det hon!! det här är den ondaste människan jag har träffat.. men på något sätt är hon underbar och charmerande på sitt sätt ;) !! haha! nee men vi har så sjukt kul ihop och utan henne i skolan skulle jag inte överleva! för jag skulle aldrig kunna klicka med någon annan i min klass.. eller ens i hela skolan!! t.o.m första dagen så märkte jag att vi bara passade ihop! min lilla överklass unge är så fin och hon stöttar alltid mig i alla mina små patetiska små problem och skämms nästan (med betoning på NÄSTAN) aldrig över mig när jag cp.ar mig ;) löv ya bortskämmda snoris ungischh!
 
 
Sofia.
Det är nog ingen i laget som inte har stört sig på oss.. vi är nog världshistoriens jobbigaste människor tillsamans men allt kul vi varit med om på träningarna och cuper är helt sjukt. men även när man har mått dåligt och velat ha någon att snacka med så finns hon för mig och hennes och min humor är så jävla samma! att vi kunde skratta i ett år påväg till träningarna om att fullmånen var en full måne och skrek fyllesvin på gatan förklarar ganska mycket!! haha så fort jag tänker på gosan så ler jag! och glömer ALDRIG Gothia med denna människa. dela rum med henne e = kaos och ett par tränare som ville strypa oss! puss finis
 
 
William
denna lilla goa grabb lärde jag känna i sommras och har haft så SJUKT kul med! gosen är nog den långsammaste och trögaste människa jag träffat men när jag är med han så har vi det så sjukt mysigt och kul! han HATAR min omogna bajshumor vilket jag tycker är sjukt roligt att driva om. han är lite som en bror/pojkvän/en man bara hatar för mycket för att inte kunna älska! vi träffas alldeles för lite men han bryr sig om en och är nog den mesigaste av alla mina kompisar! men ett hjärta av guld! om jag inte redan hade haft världens finaste pojkvän hade jag haft honom som haff (inte pojkvän eftersom han är för irriterande för de) men mitt lilla kex är så go som han är!!
aa.. ni ser rätt.. han gör eld med 2 stenar.. 2 tim senare gav han upp..
 
 
hälsning t dig william! nu ska jag bajsa!
 
älskar er alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0