sjuk på två sätt..

haha hur kommer det sig att varje gång jag är sjuk och folk frågar var jag är/gör och jag svarar:
- jag är sjuk.. (när jag säger det är det typ hej tyck synd om mig
och då svarar dem alltid:
- på vilket sätt?
men hallå! jag skulle vell inte säga att jag var sjuk och syfta på att jag är lite konstig!? jag vill ju att ni ska tycka synd om mig!! så säg lite fina och snälla saker istället för att vara onda människor.. :( eftersom jag ALLTID ?? är så snäll så vill man bli behandlad med respekt! och med det här inlägget vill jag säga att jag är sjuk och vill att folk ska säga lite gulliga saker och tycka synd om mig.. (hör du de Andreas) ;)
 
så pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0