vad är det för fel på människor

jag blir faktiskt lite ledsen när folk man är nära inte tror på en. Jag har bestämt mig för att bli polis! skitcoolt ju! jag tycker det verkar skit kul. jag har bra fysik och vill jobba med människor! och när folk börjar skratta och säger att jag verkligen inte skulle passa som det blir jag ganska ledsen. det är inte riktigt okej tycker jag! säger jag något sånnt så är det ju något jag drömmer om och något jag tror på. då ser inte jag anledningen till att inte också tro på det, jag säger ju liksom inte att jag vill bli catwoman utan en polis! Jag tycker verkligen de verkar as kul och om det är mit mål, varför inte stötta mig? FY PÅ ER! jag tänker bli polis och folk som säger såhär blir jag sårad av så tänk efter nästa gång ni säger något sånnt här!
 
ajabaja!!
 
såhär sträng kommer jag bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0